Rüyada balon uçtuğunu görmek ancak daha sonra girdiği ortamdaki kişilerin sıcakkanlı tavırları ve yaklaşımları nedeni ile tüm çekingenliğini üzerinden atacağına,
zararın gittikçe daha da artacağına, bekliyorum.Benim odama geliyo maskesi ve pelerini var çıkarıyor -daha önce hiç gömediğim biri -ve yanıma geliyor.Ben korkmadan duruyorum çok hatırlamıyorum ama ilk başta bi iyi davranıyor ben kanıyorum kötü olduğunu bile bile .Bcağımın yanında telefonum var onu görüyo sanırım ve aniden alıyo .Sonrasında o kötü ruha giriyo iyi davranmıyo ama ben hala iyiyim ona karşı hatta yanağının kenarındaki yarayı okşuyorum .O sırada bana silah doğrultup işte baban nerede diyo .Bende karakolda diyorum bana git getir onu diyor.
Dış kapıyı açıyorum ve şey diyorum ben gelemezsem tutuklanmışımdır yaşım dışarı çıkmaya yetmiyo ya diyorum .Kapıdan çıkarken babamı görüyorum.Hemen salona girip kapıyı kapatıyoruz .Baba seni öldürmeye çalışıyo diyorum.Sonra belinden silah çıkarıyorum.O da kapıdan silahı doğrultuyo ben elimle ters yöne çeviriyorum babam da araya giriyo en sonunda patlıyo duvarlarda sekiyo babam uzaklaş oradan diyo .Sonrasında babam silahı alıyo ve diyorum ne kadar yatıcak.Kendi kendime sayıyorum sonra cinayete teşebbüs,
yenileneceğine ve sıhhate kavuşacağına,
hayırlı bir kişi ile dünyaevine gireceğine,
hayırla yad etmeye,
hayatındaki aksiliklerin ve engellerin ortadan kalkacağına,
tabir edilir.