Rüyada birinin meyve yediğini görmek yaptığı kötü ve zalimce şeylerden pişman olacağına,
o kimseyle beraber iş yapmak zorunda kalınacağına,
daha çok kazanmaya başlayacağına,
bu sayede çok büyük atılımlar gerçekleştirip iş hayatında çok üst mevkilerde yer alacağına,
yakın zaman içinde çok hayırlı olaylar ile karşılaşılacağına,
sevdikleri ile mutluluk dolu anlarını paylaşacağına,
mutluluktan havalara uçulacağına,
tabir edilir.